Udnytter i jeres digitale muligheder?
Vi hjælper jer med at udarbejde og eksekvere en digital strategi som er tilpasset lige netop jeres virksomhed. Vi ser på hvor jeres forretning er i dag, hvor i gerne vil rykke den hen, samt hvordan vi opnår disse mål.
Den digitale strategi indeholder en kombination af de mest ideelle kanaler til at nå ud til målgruppen for jeres virksomhed.
Hvert enkelt menneske befinder sig i en unik og subjektiv situation. Vi skal sørge for at vi viser indhold tilpasset lige netop disse forhold.
Definér målgruppen
For at kunne udarbejde en digital strategi er det i første omgang vigtigt at få defineret sin målgruppe. Dette skyldes grundlæggende at du ud fra din målgruppe ofte kan vælge hvilke markedsføringskanaler der er de mest optimale, men også grundet målretnings mulighederne som efterhånden er blevet tilgængelige på diverse kanaler, der giver mulighed for at målrette meget specifikt efter brugerdefinerede målgrupper.
Strategi opbygning
Online marketing handler i dag i stigende grad om at skabe samspil på tværs af forskellige relevante kanaler. Den ideelle strategi for enhver virksomhed indebærer derfor oftest om at skabe en synergi imellem flere kanaler og endvidere have denne tilføre denne synergi til den historie og det content, som du ønsker at vise din målgruppe.
Digitale kanaler
Vi arbejder overordnet set med fire forskellige digitale kanaler i online markedsføring.
- Mail
- PPC
- SEO
- Sociale medier
Indhold / content
Det er altafgørende for din digitale strategi at du har styr på dit content som eks. blogindlæg, reklamer, cases mm.
Tænk storytelling: Sørg for at alt content er tilpasset den enkelte målgruppe, og tilpas funnels så de sælger.
Tæt samarbejde
Vi hjælper jer med at udarbejde og eksekvere jeres digitale strategi i et tæt samarbejde. Vi ønsker derfor at inddrage flere af virksomhedens ildsjæle, da vi ønsker at få den fulde forståelse for jeres virksomhed, produkt og målgruppe før at vi kan hjælpe med at sammensætte den mest ideelle online strategi.
Kunderejse
Med en analytisk tilgang hjælper vi med at kortlægge kunderejsen, så vi kan sammensætte de helt optimale funnels og content. Kunderejsen indebærer hvilke hele rejse fra at en kunde først bliver gjort opmærksom på dit produkt eller ydelse og indtil at kunden køber og perioden indtil et køb gentages.
Hvorfor skal du have en digital strategi?
Online markedsføring har de seneste år været støt stigende og størstedelen af alle virksomheder bør derfor i den ene eller anden grad have en digital strategi.
Størstedelen af alle virksomheder – oftest B2B, som ikke mener at det er vigtigt at have en digital strategi, går glip af stort potentiale for eksempelvis at influere kunden inden et salgsmøde eller få en helt masse leads via. online markedsføring.
Jo længere tid du venter, jo sværere bliver det oftest at indhente dine kunder på den digitale strategi og vi vurderer naturligvis altid dine muligheder før vi et eventuelt samarbejde.