Facebook annoncering Aarhus

Skal du bruge hjælp til Facebook annoncering?

Vi er specialister i Facebook ads med flere års erfaring. Vi taler jævnligt med Facebook selv om de nyeste best-practices så vi kan hjælpe dig med at få succes med din annoncering. 

Vi har kontor i Aalborg, men hjælper virksomheder i hele landet med at skalere deres annoncering og arbejde med online annoncering med udgangspunkt i en holistisk tankegang.

NB Digital placering Aalborg

Hvorfor bruge Facebook annoncering?

Facebook er et af de vildeste og mest avancerede værktøjer til online markedsføring.

Annoncering på Facebook er ekstremt effektivt, hvis du anvender det effektivt, men du kan også hurtigt spilde mange penge, hvis ikke du gør.

Det er billigt at vise dine annoncer på Facebook, men hvis ikke du viser dem til de rigtige personer, så kan det hurtigt blive dyrt. 

Vi tilbyder både at udføre og rådgive i Facebook annoncering, så kontakt og endelig, hvis du vil implementere de nyeste best-practices i din Facebook annoncering

Men er din målgruppe på Facebook? JA, det vil vi vove at påstå. Ligemeget om du er en B2C eller B2B virksomhed, så er der virkelig gode muligheder for at du kan drage nytte af Facebook annoncering og måske kan det endda på kort tid blive dit allerbedste værktøj til at få succes med din online strategi.

 

Brug aldrig BOOST-knappen på Facebook

Du må aldrig bruge boost knappen når du vil annoncere på Facebook – Det er simpelthen NO GO.

Facebook-boost-annonce-knappen

Det kan blive meget dyrere at annoncere, hvis du bruger boost-knappen.

 

Facebook re-targeting: Måske det mest profitable værktøj

Re-targeting på Facebook er næsten altid det første vi opsætter hos de virksomheder vi samarbejder med. Det skyldes at personer, som tidligere har interageret med dit indhold oftest er dem som er mest tilbøjelige til at købe dit produkt eller ydelse.

Skal vi hjælpe med at vurdere hvorvidt du bør opsætte re-targeting, hvilket indhold du skal vise og hvem du skal målrette mod?

Facebook-retargeting-succescase-aalborg

 

Vi hjælper med at nå ud til din målgruppe

Annoncering på Facebook kan være billigt, hvis du målretter mod de rigtige personer. Prisen for Facebook-annoncering er visningsbaseret og vil oftest give billige visninger, men hvis ikke du viser annoncerne til personer, som er interesserede, så kan det naturligvis også blive dyrt.

Vi oplever ofte at vores samarbejdspartnere bliver overraskede over deres målgruppe, når vi analyserer målgruppedata på deres Facebook annoncering.

 

Vi måler annonceeffekt med datadreven tilskrivning

Vi oplever at annoncører på Facebook ofte stadig blot benytter Facebooks standardtilskrivning, når du måler på annonceeffektivitet.

Det skyldes at de enten ikke kender Facebook Attribution-værktøjet eller ikke har fået det opsat endnu.

Facebook attribution giver mulighed for at måle effektiviteten af din annoncering datadrevet og viser dig ofte nogle helt andre resultater end tilskrivningsmodellerne i Facebook og Google Analytics.

Facebook-attribution-eksempel